Yksinäinen kaksitasolentokone pörräsi Yhdysvaltojen Keskilännen yllä kirkkaassa yössä 22. helmikuuta 1921. Lentäjä Jack Knight suunnisti epäluotettavan kompassin ja maaston merkkien varassa. Moottorin tasainen hyrräys vaikutti kuin kehtolaulu. Knight puristi ohjaussauvaa polviensa välissä ja läpsytteli itseään kasvoihin, jottei nukahtaisi.
Kun se ei tuntunut auttavan, hän työnsi päänsä ohjaamosta ulkoilmaan. Kylmyys puri hänen poskiaan ja nenäänsä, joka oli murtunut lento-onnettomuudessa edellisellä viikolla.
Knightin ei oikeastaan olisi pitänyt olla tuolla lennolla. Hän oli jo aiemmin illalla hoitanut oman osuutensa San Franciscon ja New Yorkin välisen postilentoreitin etapilla North Plattesta Omahaan.
Omahassa hän oli kuullut, että seuraavan etapin lentäjä oli juuttunut lumimyrskyyn eikä muita lentäjiä ollut. Niinpä juotuaan kupillisen kahvia ja poltettuaan pari savuketta Knight kapusi ohjaamoon ja lähti keskellä yötä lentämään kohti Chicagoa reittiä, jota hän ei ollut koskaan aiemmin lentänyt edes valoisaan aikaan.
Luotettava vanha Liberty-moottori pärisi läpi vastatuulen vieden konetta eteenpäin 130 kilometrin tuntivauhtia. Des Moinesin yllä sää huononi. Matalat pilvet pakottivat Knightin vaarallisen lähelle maata.
Kello oli 6.30. Knight oli ollut matkalla lähes kahdeksan tuntia ja lensi pelkän tuntuman varassa. Lumi piiskasi hänen kasvojaan, ja oli pirullisen kylmä. Knight jatkoi kuitenkin sinnikkäästi, ja kun auringon ensimmäiset heikot säteet lankesivat De Havilland DH-4 -koneen ylle, Knight näki helpotuksekseen tulleensa Chicagoon. Hän laskeutui onnistuneesti ja jätti postisäkit seuraavalle lentäjälle, joka lähti viemään niitä New Yorkiin.
Jack Knightin onnistunut yölento oli osa postin koelentoa mantereen halki. Knightin ansiosta koko lento onnistui, ja siihen kului 33 tuntia ja 20 minuuttia – junalla sama matka kesti nelisen vuorokautta enemmän. Saavutus sai Yhdysvaltojen kongressin vakuuttumaan lentopostin tulevaisuudesta.