Shutterstock

Kysymyksiä ja vastauksia

Miten voin tilata HISTORIA-lehden?
Täältä voit valita tilauksen, joka sopii sinulle parhaiten.

Mitä HISTORIA-lehden tilaus sisältää?
HISTORIA on tilausperusteinen. Se tarkoittaa, että maksat joka numeron erikseen ja sinulla on rajoittamaton pääsy sivustoomme ja uuteen sovellukseemme. Voit lopettaa tilauksesi milloin vain ilmoittamalla siitä asiakaspalveluun.

Pääsy historianet.fi-sivustoon

Miten aktivoin uutena tilaajana digitaalisen profiilini historianet.fi-sivustossa?
Kun tilaat HISTORIA-lehden, sinua pyydetään antamaan sähköpostiosoite ja luomaan itsellesi salasana. Sähköposti ja salasana ovat digitaalinen käyttäjäprofiilisi.

Jos olet tehnyt tilauksesi ja syöttänyt itse keksimäsi salasanan, olet jo sisällä palvelussa. Näet näytön oikean yläkulman kuvakkeesta, oletko kirjautunut palveluun.

Jos et aktivoinut digitaalista profiilia käyttöösi, kun teit tilauksen, voit tehdä sen täällä: historianet.fi/kirjaudu

Miten saan historianet.fi-palvelun käyttööni, jos olen jo tilaaja?
Käytä asiakasnumeroa digitaalisen profiilin aktivoimiseen täällä: historianet.fi/kirjaudu

Minulla on aiemmin ollut HISTORIA-käyttäjäprofiili, miksei se toimi enää?
Ennen 19.11.2017 luodut profiilit ovat vanhentuneet, eivätkä ne ole enää käytössä. Jos olet tilaaja, sinulla on käyttöoikeus historianet.fi-palveluun ja voit aktivoida digitaalisen profiilisi täällä: historianet.fi/kirjaudu. Jos et ole tilaaja, voit valita täältä tilauksen, joka sopii sinulle.

Voinko lukea HISTORIA-lehteä tabletilla tai puhelimella ilman sovellusta?
Kyllä, tilaajana sinulla on käyttöoikeus historianet.fi-sivustoon, ja voit lukea sieltä puhelimella ja tabletilla kaikkea sisältöä, jota päivitetään jatkuvasti.

Voinko lukea lehden digiversiona?
Voit lukea lehteä sähköisesti Wypessä. Lisäksi julkaisemme lehden sisältöä jatkuvasti sivustossamme ja sovelluksessa.

Sovelluksen käyttö

Mistä löydän HISTORIA-lehden sovelluksen?
Löydät sovelluksen App Storesta ja Google Play Storesta hakusanoilla ”Tieteen Kuvalehti Historia”. Voit myös käyttää seuraavia linkkejä:
iOS-sovellus App Storessa
Android-sovellus Google Playssa

Miten kirjaudun HISTORIA-sovellukseen?
Sovellukseen kirjaudutaan samoilla tiedoilla kun historianet.fi-sivustoon. Jos et ole aktivoinut digitaalista profiiliasi tilauksen yhteydessä, voit tehdä sen täällä: historianet.fi/kirjaudu

Voinko käyttää palvelua useammalla kuin yhdellä puhelimella tai tabletilla?
Kyllä, tilaukseen kuuluu palvelun käyttöoikeus 5 eri laitteella.

Miksi en voi ladata sovellusta?
Tarkista, että tabletissasi/puhelimessasi on riittävästi vapaata muistitilaa. Jos sitä ei ole riittävästi, voit joutua poistamaan joitain sovelluksia tai tiedostoja, esimerkiksi kuvia ja videoita.

Voinko käyttää sovellusta offline-tilassa?
Tällä hetkellä sisällön tallentaminen offline-käyttöä varten ei valitettavasti ole mahdollista.

Asiakasnumero

Mistä löydän asiakasnumeroni?
Asiakasnumerosi löytyy seuraavilla tavoilla:
Kirjoita sähköpostiosoitteesi tänne, niin asiakasnumerosi lähetetään sinulle sähköpostitse. Se edellyttää, että kirjoitat saman sähköpostiosoitteen, jonka ilmoitit tilauksen tehdessäsi.
Löydät asiakasnumerosi laskusta, joka tulee lehden mukana.
Löydät asiakasnumerosi tervetuloviestissä, jonka sait, kun teit tilauksen.
Jos käytät e-laskua, löydät asiakasnumeron laskun tiedoista verkkopankissasi.

Jos et löydä laskuasi, tervetuloviestiäsi tai tai verkkolaskuasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Sain tiedon, että asiakasnumeroni ei kelpaa – miten toimin?
Tarkista, että olet näppäillyt asiakasnumerosi oikein. Asiakasnumerossa on 10 numeroa. Numero pitää syöttää ilman välilyöntejä, pisteitä tai muita merkkejä.
Voi olla, että asiakasnumerosi ei ole enää voimassa. Kirjaudu asiakaspalvelun verkkosivulle ja tarkista tilanne.
Oletko yhteydessä nettiin? Tarkista internetyhteytesi.

Jos näistä ei ole apua, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Salasana / sähköposti

En muista salasanaani – miten toimin?
Valitse ylävalikosta ”Kirjaudu sisään”, napsauta ”Unohditko salasanasi” ja seuraa ohjeita.

Miten vaihdan salasanani?
Voit vaihtaa salasanasi milloin vain sivustossa. Jos olet jo kirjautuneena sisään, sinun pitää ensin kirjautua ulos. Sen jälkeen voit vaihtaa salasanasi seuraavalla tavalla:

Napsauta ”Kirjaudu sisään” ylävalikossa (sivun oikeassa yläkulmassa).
Napsauta ”Unohditko salasanasi?”
Kirjoita sähköpostiosoitteesi ja valitse ”Nollaa salasana”.

Seuraavaksi saat sähköpostiisi koodin, jolla voit nollata salasanasi.

En käytä enää aiemmin antamaani sähköpostiosoitetta enkä muista salasanaani, miten toimin?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Tilauksen irtisanominen

Miten kauan minulla on aikaa peruuttaa tilaukseni?
Voit peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa. Katso lisää: https://bonnierjulkaisut.fi/fi-FI/faq

Milloin voin irtisanoa tilaukseni?
Tarjousjakson jälkeen tilauksesi jatkuu kestotilauksena, jonka voit irtisanoa milloin vain. Jos olet saanut ensimmäisen maksukauden lehtesi tai jos ensimmäinen lehti on tulossa, irtisanominen astuu voimaan saatuasi maksukauden lehtesi.

Miten voin irtisanoa HISTORIA-tilaukseni?
Voit irtisanoa tilauksesi soittamalla asiakaspalveluun numeroon 0203 34433 tai asiakaspalvelun verkkosivulla bonnierpublications.fi

Muuta

Voinko tehdä tilauksen, jos olen alle 18-vuotias?
Jos olet alle 18-vuotias, vaaditaan kirjallinen tilaus, jossa on huoltajan allekirjoitus.

Voinko käyttää tilaustani ulkomailla?
Kyllä, voit käyttää tilaustasi kaikkialla maailmassa.

Kysymyksiä tilauksesta?
Jos sinulla on kysymyksiä tai haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, voit hoitaa asian asiakaspalvelun verkkopalvelussa.

Asiakaspalvelun yhteystiedot:
Puhelin: 0203 34433
Asiakaspalvelu on avoinna arkisin ma-to 9-17 ja perjantaisin 9-16